متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تو آیا دیده ای

وقتی خطایی میکنی

اما

ته قلبت پشیمانی و

می خواهی از آن راهی که رفتی بازگردی

نمیدانی که در را بسته او یا نه؟

یکی با اولین کوبه به در آهسته می گوید

بیا ای رفته صدبار آمده بازآ.....

که من در را نبستم

منتظر بودم که برگردی!

 



نظرات شما عزیزان:

Kh
ساعت20:17---11 اسفند 1392
تا ذره ای محبت غیر خدا در دل باشد ، محال است انسان به



چیزی از اسرار الهی دست یابد



" شیخ رجبعلی خیاط "


پاسخ: خدایا فقط تو..... محبت های غیر تو را زمانی میپذیرم که بوی تورا بدهد......


sajjad
ساعت18:40---10 اسفند 1392


سَعيد
ساعت9:20---9 اسفند 1392
تاریک کوچه‌های مرا آفتاب کن
با داغ‌های تازه، دلم را مجاب کن

ابری غریب در دل من رخنه کرده است
بر من بتاب، چشم مرا غرق آب کن

ای عشق ای تبلور آن آرزوی سبز
برخیز و چون سکوت، دلم را خطاب کن

ای تیغ سرخ زخم، کجا می‌روی چنین
محض رضای عشق، مرا انتخاب کن

ای عشق، زیر تیغ تو ما سر نهاده‌ایم
لطفی اگر نمی‌کنی، اینک عتاب کن ...


ثنــای دوست داشتنی
ساعت22:36---8 اسفند 1392
تا خدا هست ،دلی تنها نیست، اسیر لطف خدا باش که بی خدا،زندگی هرگز زیبا نیست....
پاسخ: تا خدا هست به خلقش چه نیاز؟ میکشم ناز یکی تا به همه ناز کنم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:, ] [ 19:8 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب